Bu Blogda Ara

21 Eylül 2013

Fatayer (Ispanaklı Börek)


Selamlar Herkese,

Ispanak yemeğini hiç sevmeme rağmen, ıspanaklı böreği çok seviyorum. Sadece böreğin içerisinde yiyebiliyorum. Keşke yemeğine de alışkın olsam ama malesef yiyemiyorum. Belki ileri ki zamanlarda alışabilirim. :) Gelecek misafirlerimiz için ıspanaklı börek yapıcaktım fakat böreğin formunu değiştirdim ve değişik birşey yaptım. Dergide okuyup kendime göre uyarladığım böreklerim çok güzel oldu. Ister sabah kahvaltısında ister öğle yemeğinde ister akşam yemeğinde ara sıcak olarak servis yapabilirsiniz. Sipariş için: makbusunevi@gmail.com

Ispanağın Faydaları: 
•Vücudun dayanıklılığını arttırır ve vücuda kuvvet verir. •Yorgunluğu giderir. 
•Zihni kuvvetlendirir. 
•Yaşlılığa bağlı öğrenme güçlüklerini giderir. 
•Hamilelere ve doğacak çocuğa güç verir. 
•Sinirleri yatıştırır ve sakinlik verir. 
•Sindirimi kolaylaştırır. •Kolesterolü düşürür. 
•Şeker hastalarına yararlıdır...