Bu Blogda Ara

21 Eylül 2014

Makbuş'un Yeni Spesiyali : Profiterollü Pasta

Herkese iyi hafta sonları,



Dilerim herkes güzel bir hafta ve hafta sonu geçirmiştir. Benim haftam : Hareketli, duygusal, yorucu ve keyifli geçti. Benim için çok önemli birisini yolculama üzere olduğum için; kısıtlı zamanda çok şey yapmak, insanı yoruyor. Ama geçirdiğim her dakika anlamlı ve değerli olduğu için yorgunluğum hemen geçiyor. ''Hayat kısa, yaşamaya bak'' derler ya... Bunun anlamını yeni anlamaya başlıyorum. Her derdi kafaya takmadan, kaliteli ve sağlıklı yaşamayı öğrenmek lazım. Sevdiklerimiz ile kavga etmeden, kaliteli zaman geçirmek lazım. Alıştığım hayatı değiştirmek zor olacak ama olacak :) Buna gönülden inanıyorum.

Bu haftanın sipariş pastası; Profiterol Pasta idi. Hiçbir zaman kremşantili ağır pastalardan hoşlanmadım. Kendime göre yeni tarifler deneyerek, tek veya birkaç pasta çeşidi yapmaya çalışıyorum. Birçok pasta çeşidi olacağına, bir çeşit olsun ama güzel olsun istiyorum. Profiterollü Pasta benim için menünün en şık ve güzel pastalarından biri oldu. Nasıl ve yaparken hangi malzemeleri kullandığımı anlatmak istiyorum. (Vahide Demir'in doğum günü kutlu olsun. Nice senelere inşallah. Olumlu yorumlar için çok teşekkür ederim :))

''Makbuş'un Menüsü'' ne eklenen ve Makbuş'un spesiyali haline gelen pastam;


  • Profiterollü Pasta
  • Yumuşacık vanilyalı kek yaptım.
  • Kekimin içinde pastacı kreması var. Üstüne muz koydum. (Başka bir meyve veya kuruyemiş koyabilirim)
  • Dışına gerçek beyaz çikolata kullandım.
  • Üstüne el yapımı profiterol yaptım.
  • Profiterolün içine hafif yağlı krema yaptım.
  • Profiterolün sosu için gene gerçek bitter çikolatadan sos hazırladım.
  • Çikolatadan isim yazdım.
  • Kullandığım malzemeler kaliteli ve yaptığım herşey el yapımıdır. Şipariş için mesaj atabilirsiniz.
Güzel bir hafta geçirmeniz dileği ile...

Sevgiler