Bu Blogda Ara

07 Eylül 2014

Ne yaparsanız yapın, Sevdiğiniz işi Yapın :)

Herkese Merhabalar...

Uzun bir aradan sonra yazı yazmaktan çok heyecanlandım. Bazı değişiklikler yaptıktan sonra güzel değişik ile gelen enerji ile yazıyorum. Bu yazım ise sevdiğim bir iş ile ilgili; kanaviçe. Bazı işler vardır ki, gece gündüz çalışmanız gerekir veya dikkatinizi sadece o işe vermeniz gerekir. Bunu görenler hayrete düşerek; ''ben olsam yapamazdım'' diye düşünürler. Önemli olan; işinizi severek yapmaktır. Eğer işinizi seviyorsanız, sizin için hiçbirşey zor gelmeyecektir. Benim için kanaviçe de öyle. Canım annemin hediyesi kanaviçe çantamı nereye gidersem gidiyim yanıma götürüyorum. Gören insanların çok hoşuna gidiyor. ''Nasıl yapıyorsun?'', ''Artık elinden bıraksan kızım yorulmadın mı?'', ''Ay bu çok büyük ben yapamazdım?'' şeklinde yorumlar alıyorum. Evet akşama kadar yaptıktan sonra gözlerim çok yoruluyor ama goblen dükkanına gittiğim zaman yorgunluğumdan eser kalmıyor. Hepsini yapmak istiyorum :) heyecanlanıyorum, içim içime sığmıyor, hangisini alacağıma karar veremiyorum. Sipariş için gittiğim Bursa İpek dükkanından bir kaç resim çektim. İnşallah başka siparişler alır değişik değişik kanaviçeler yaparım. Ne yaparsanız yapın, sevdiğiniz şeyi yapın...

sipariş için: makbusunevi@gmail.com

Sevgiler...