Bu Blogda Ara

06 Aralık 2014

Fenerbahçe Temalı Doğumgünü Pastası





Herkese merhaba,

   Güzel bir Cumartesi geçiriyorsunuzdur umarım.. :) Sabah drama dersimden pozitif enerjileri aldım. Hafif bir öğle yemeği yedim. Şimdi ''Captial Vocal Jazz Collection'' albümünden ''Great Ladies of Song'' bölümünü dinliyorum, açık limonlu çayımı içiyorum, bugün neler yapacağıma bakıyorum ve yeni tarifler araştırıyorum. Resimlerimi düzenlerken; geçen hafta yaptığım pastanın resmini buldum. Saydamda görmediğim için koymak ve küçük bir yazı yazmak istedim. Biraz çalıştıktan sonra akşam için yeni bir yemek tarifi deneyeceğiz. Ece'mize özel <3
   Siparişi aldığım kızın adı; Gizem. Çok şirin, kibar bir kızdı. Gizem gibi kibar konuşan, ''sana güveniyorum'' gibi yapıcı şeyler söyleyip pastayı benim yaratıcılığıma bırakan siparişverenlerime çok teşekkür ederim. Tabi ki her ayrıntıyı söyledi ama konuşması ile verdiği enerji yumuşak ve içtendi. Dolayısı ile hiçbir zorluk yaşamadık.

  • Adı: İyi ki Doğdun Kağan 
  • Tema: Fenerbahçe
  • İçerik: Sade sünger kek
  • Sos: Çikolatalı 
  • Dışı: Çikolatalı sos
  • Süsleme: Fenerbahçe atkı (isim yazılı), forma (10 numara), top, yıldızlar, amblem
  • Renkler: Lacivert, sarı, beyaz
  • Fiyat: 90 Lira (mesafe ücreti yok)
  Pastayı yapma aşamasında; yaklaşık 10 gün boyunca araştırma yaptım. Fanatik bir GS'li olarak evde sarı-lacivert hamurlarla oynamak zor geldi :) Araştırmalarım sonucunda; FB'li bir arkadaşımdan 10 numaranın önemli olduğunu öğrendim ve formayı 10 numara yaptım. Futbol topu tamamen yaratıcılığımızın sonucu oluştu. Klasik şeylerin dışına çıkmayı, yeni birşeyler denemeyi seviyorum. (Tabi alışılmışın dışına çıkmadan). Minyatür derslerine giden anneciğim; FB amblemini ''tamamen'' kendi elleri ile yaptı, çizdi, oyuntularını belirgin etti. Ellerine sağlık. Güzel bir çalışma ve zevkli bir pasta oldu. Aldığım yorumlardan dolayı ayrı bir sevindim.
  
Darısı diğer pastalarıma...

* Sipariş ve bilgi için: makbusunevi@gmail.com-cerenbrn@gmail.com / Facebook: Ceren Baran veya Makbuş'un Evi

Sevgiler...

Hiç yorum yok: