Bu Blogda Ara

16 Aralık 2014

Gingerbread Yılbaşı Kurabiyeleri





Herkese merhabalar;

   Yılbaşı yaklaşırken; cici kurabiye siparişleri gelmeye başladı. Bu hafta Neslihan hanımın yılbaşı sofrası için gingerbread kurabiyeler yaptım. Normalinde 20 kurabiyeden aşağıya sipariş almamaya özen gösteriyorum. Çünkü yaptığım kurabiye hamuru ile 20-40 arasında kurabiye yapabiliyorum. Daha az sayıda kurabiye yapabilmem için tarifi bozmam gerekiyor ki bu da  kurabiyelerin lezzetinin azalmasına sebep olabilir. Ama Neslihan Hanımı tabi ki kırmadım. 12 tane kurabiye yaptım. Geri kalan ile dedeme süslü kurabiyeler yaptım. Haftalardır ''Kurabiyelerin nerede?'' diyordu. Dolayısı ile bir hamur ile iki kişiyi sevindirmenin huzurunu yaşamaktayım şuan. :)
   Kurabiyelerimi her zaman söylediğim gibi; kaliteli malzemeler ile yapıyorum. Margarin asla kullanmıyorum. Kaliteli marka pekmez kullanarak; bolca koyuyorum ki yiyenler o tada varabilsin. Aynı şekilde her kurabiyeyi özenle alıp; şekillendiriyorum. Kalıp kullanmanın dışında el ile süslemeler yapıyorum. Her bir kurabiyeyi paketleyip; kurdele ile bağlıyorum. Böylece hep güzel bir sunum oluyor hem de kurabiyelerin tazeliğinin korunmasını sağlıyor. Neslihan hanım; misafirlerinin tabaklarına koyarak; güzel bir sürpriz yapmayı planladığını söyledi. Çok güzel ve şirin bir fikir bence. Misafirleriniz için güzel bir anı ve tad olabilir. Hala vaktiniz varken şipariş verebilirsiniz. Yılbaşı siparişleri için yol ücreti almıyorum.
  Sipariş ve bilgi için; makbusunevi@gmail.com / Facebook adreslerimden ulaşabilirsiniz.

 Sevgiler...

Hiç yorum yok: