Bu Blogda Ara

11 Aralık 2014

Yılbaşı Temalı Doğumgünü pastası






Herkese merhabalar..
Bugün benim canım yengem doğdu. Ona sürpriz küçük bir parti yaptık. Amcam çiğ köftesi ile ünlüdür. Bize çiğ köfte yoğurdu. Halim teyze leziz böreklerinden yaptı. Nurhayat teyze ise hafif ama güzel yoğurtlu patlıcan yaptı. Ben ise tabi ki pasta yaptım. Ama bu sefer farklı bir pasta: Çikolatalı Pay. Klasik keklerden farklı bir şey denemek istedim. O yüzden tart yaptım. Uzun zamandır denemeyi bekliyordum. Farklı bir tat denemek isteyenler için, sipariş verebilirsiniz.


  • Tema: Yılbaşı 
  • Pasta: Çikolatalı Pay
  • İçerik: Dışı tart, içi cevizli çikolata, dışı beyaz-bitter sos 
  • Süsleme: Noel Baba, Çam Ağacı, Kardan Adam, Şeker Hamuru ile yazı.
Aldığım yorumlar sonucu mutlu oldum. Hafif ekşi-tatlı bir tart oldu. Yağı az, hamurunda kepek olduğu için klasik tartlardan daha az kalorili. Az kalorili ama tadından birşey eksik değil. Yılbaşı konseptlerimiz devam edecek.... :))

Hiç yorum yok: