Bu Blogda Ara

18 Ocak 2015

E-Sertifika ve Mlife

                 
Herkese güzel pazarlar....

   Bugün sabahtan itibaren ayrı bir heyecan vardı içimde. Anadolu Üniversitesi'nin sınavlarına alışık olmama rağmen bu sefer drama ile ilgili bir sınava girecek olmaktan dolayı farklı hissettim. Benim alanım, istediğim bölüm, sıkı çalışma... 18 Ocak 2015 Pazar / Saat: 14.00 / Marmara Üniversitesi Mühendislik Bölümü / MB 241 / Sıra No: 15 :)
  Güzel bir gün, sağlam bir kahvaltı ile başlar bana göre. Benim kahvaltı tabağım; erik reçeli, maydanoz, domates, light kaşar, 3 zeytin, yumurta ve 2 dilim cevizli çavdar ekmeğinden oluştu. Öğle yemeğini kaçıracağım ve geç kahvaltı yaptığım için bu kadar fazla yedim. Ama iyi de oldu. Yumurta ve maydanozun faydaları anlatmakla bitmek. Uzmanlara göre; haftada 3-4 gün yumurta yemek yararlı. Maydanoz ise fazla ödemi atmak için birebir. :) Ama bugün farklı bir tad denemek istedim: Erik Reçeli. Migros'un Mlife olarak çıkardığı ürünler hem leziz hem hafif. Babamın vişne reçelinden başka bir reçel yemeği sevmiyorum ama annem aldığı için ve sağlık hakkında yazı yazdığım için denemek istedim. Dilerseniz deneyebilirsiniz. Biraz ekşi biraz tatlı. Ben vişne reçelime devam ediyorum. Annem ise erik reçeline. 

Besin Değerleri: (1 porsiyon 15 gram)
  • Enerji: 2.8 kalori
  • Şeker: 0.6 gram
  • Toplam Yağ: 0 gram
  • Doymuş Yağ: 0 gram
  • Sodyum: 0 gram
Değerler 2000 kcal/gün üzerinden olup, cinsiyete, yaşa, fiziksel aktiviteye göre değişkenlik gösterebilir.

Güzel pazarlarınız olsun...


Hiç yorum yok: