Bu Blogda Ara

20 Ocak 2015

Sağlıklı Bar & Drama Oyunu

             

   Herkese sağlıklı bir günden merhaba...
   Bugün kendim için sağlıklı bir şeyler denemek istedim. Yapması kolay, tadı lezzetli, sağlıklı ve harika bir atıştırmalık. Uzun zamandan beri değişik tarifler okuyup, kendime göre bir tarif edinmek istiyordum. Herkes benzer malzemelerle güzel şeyler yapmışlar. Benim bu sefer denediğim malzemeler ve yapılışı şöyle;
  • 3 elma
  • 3-5 kaşık pekmez
  • 1 bardak yulaf ezmesi
  • Aldığı kadar kepek
  • Hepsini karıştırdım. Katı bir hamur elde ettim. 180 derecede sertleşene kadar pişirdim.
   Spor öncesinde, şekerinizi düştüğünde, canınız tatlı çektiğinde harika bir seçim. Denedim, beğendim sizin de yapmanızı tavsiye ederim. Diğer tarafta internetten, kitaplardan drama oyunları okuyup, defterime geçirmeyi çok seviyorum. İnternetten bulduğum ve bir derste de bizzat oynadığım bir oyunu sizlerle paylaşmak isterim. Dilerim beğenir, uygularsınız. 

Ping Pong
Amaç: Tanışma, isim öğrenme hatırlama
Sayı: Herhangi
Süre: 15-25 dakika

Grup daire oluşturacak şekilde ayakta dizilir. Ebe ortaya geçerek parmağıyla işaret ettiği kişiye “ping” ya da “pong” der. Ebe işaret ettiği kişiye ping derse işaret edilen kişi kendi solundaki kişinin ismini 3 saniye içinde söylemelidir, pong derse sağındaki kişinin ismini söylemelidir. Yanlış söylerse ebe olarak ortaya geçer. Ebe uzun süre ortada kalınca ya da herkesin kendi yanındakinin ismini ezberlediğini düşünüp yer değiştirmelerini istediğinde “ping-pong” diye bağırır. “Ping –pong” dendiğinde herkes yer değiştirmek zorundadır.




Hiç yorum yok: