Bu Blogda Ara

27 Ocak 2015

Ezo'nun 2 Yaş Cupcakeleri

Merhabalar,

   Günlerdir yazı yaşıyoruz gibi güneşli bir hava var dışarıda. Her ne kadar güzel bir şey olsa da ben kar izlemeyi seviyorum. Dolayısı ile biraz daha soğuyabilir :)) Geçen hafta Kalkedon Halk Oyunları Derneği'nden tanıdığım çok cici bir kız için cupcake hazırladım. Benim için yeni bir deneme değildi tabi ama hep yaptığım bir şey de olmadığı için farklı bir heyecan vardı içimde. Aynı zamanda Ezo'cuğum ve sevgili annesinin beğenmesini çok umut ettim. Nazlı abla benden çok renkli ve süslü olmayan, şeker hamursuz, doğal cupcake hazırlamamı istedi. Sonuçta Ezo yiyecekti ve ne kadar katkı maddesi az olursa o kadar onun için iyiydi.
   Gelelim cupcakelerimize... Vanilya ve kakaolu kek cupcake üstü için aynı şekilde kakaolu, çikolatalı ve vanilyalı frosting hazırladım. Frosting iç malzemesi için labne kullanmayı seviyorum. Buttercream dedikleri frosting çok yağ içeriyor dolayısı ile ne yemeği ne yapmayı seviyorum. Üzerilerin süsü için; şeker hamurundan küçük süsler hazırladım. Ezo'nun, annesini ve babasının ismini yazdım. Güzel tokalar taktığı için fiyonk ve çiçek motifleri yaptım. Herkes çok beğendiği için ise çok çok mutlu oldum. Darısı diğelerinin başına...
   Eğer sipariş vermek ve bilgi almak isterseniz; facebook (makbuş'un evi veya ceren baran) sayfamdan direk mesaj atabilir veya makbusunevi@gmail.com'a mail atabilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok: