Bu Blogda Ara

03 Şubat 2015

Galatasaray Temalı Pasta (Keskin Kenarlı Pasta) - İyi ki doğdun Veysi




Herkese mutlu haftalar...

   Yoğun bir eğitim haftası geçirdiğim için bugün yazabiliyorum. Ayla Algan Drama Akademisi 2. aşama, hızlandırılmış eğitim olmasından dolayı yorucu idi ama bir çok bilgiler edindim, eğlendim, öğrendim. Cebim dolu ayrıldım Suadiye'den. :) Dün babamın doğum günüydü. Aylar öncesinden planlar yapmaya başlamıştık bile. Şeker hamuru, kalıp, neler yapılacak... her şey hazır gibiydi. Sadece iş yapabilmeye kalmıştı.
   Her zaman ki gibi bir gün öncesinden kekimi yaptım. Ilk defa kesin kenarlı pasta deneyeceğim için ayrı bir heyecan vardı içimde. Bu pastanın diğer pastalardan farklı olarak biraz daha yoğun ve kakaolu yapmak gerekiyor. Çok ayrıntıya girmeden nasıl yaptığıma gelince;

  • Yoğun kakaolu kek 
  • İçerisinde pastacı kreması & Muz & Damla çikolata var.
  • 3 kere ganaj ile kapladım. (Ganajımın içerisinde fındık, bitter, sütlü çikolata, krema vardı.)
  • Dışını kırmızı şeker hamuru ile kapladıktan sonra; yanlarına keskinlikler vermeye çalıştım. 
  • Üzerinde 5? yazısı, ad, forma, GS amblemi mevcut. Etrafını GS atkısı ile sardım. Altına da benim ve abimin baş harflerini yazdım. ( C & K)
  Yanlışları ve kusurları ile ilk defa keskin kenarlı pastamı yaptım. Siparişe göre kendimi geliştirmeye çalışacağım. Ama ben sünger kek ile yapılan pastayı tercih edenlerdenim. İçi daha güzel oluyor bence. Ya da bu pasta için farklı teknikler var, benim bilmediğim. İnşallah öğrenirim. 

Sipariş vermek için; facebook sayfamı ziyaret edebilir makbusunevi@gmail.com'a mail atabilirsiniz.

Sevgiler...

Hiç yorum yok: