Bu Blogda Ara

16 Şubat 2015

Tiramisu





 Herkese merhaba,

  Maalesef günlerdir süre gelen bir mutsuzluk var üstümüzde. Özgecan ile yıkıldık, ağladık, üzüldük. Dilerim hak yerini bulur ve yaptıkları cezasız kalmaz. Verilen tepkiler, yapılan yürüyüşler ve kampanyalar Özgecan dışında bütün kadınları temsil ediyor. Onunla başlayan ve büyüyen bir isyan. Her türlü şiddete karşı bir şeyler yapılmasını temenni ediyorum. Artık sokaklarda korkarak yürümek istemiyorum, haberleri okuyup üzülmek istemiyorum... Kadınlara ve küçücük çocuklara yapılan eziyetlerin durmasını istiyorum...
 
  Bunlardan dolayı; Kalkedon için yaptığım ''Aşk Tiramisu'' pastasını koymak istedim. Aşk olsun, sevgi olsun, barış olsun, özgürlük olsun. Sadece sevgililer gününde değil her gün sevgiyi kutlayalım. Birbirimize güzel sözler söyleyelim. Sevgimizi büyütelim, kocaman olalım dilerim. <3

  Tiramisu;

  •  Nescafe & Şeker ile ıslatılmış kakaolu kek
  • Labneli sos
  • Üzerine labne ile lezzeti artan kakao
  • Şeker hamurundan yapılmış kalpler <3

Hiç yorum yok: