Bu Blogda Ara

16 Mart 2015

80. Yas Dogumgunu Pastasi



  Herkese merhabalar,

  Gecen hafta zevkle yaptigim bir paatayi sizlerle pasylasmak istedim. 80 yasina giren cok tatli bir anneanne icin pasta yapmami istediler. Aklima ilk gelen; soy agaci oldu. Butun cocuklarinin ve torunlarinin bulundugu bir soy agaci. Maledonya gocmeni olduklari icin isimleri farkli, Istanbul'a geldikten sonra degistirmisler ama ben orjinal isimleri kullanmak istedim. Torunlari ise elma seklinde gosterdim.

  Pasta icerigine gelicek olursak; vanilyali pandispanya yaptin. Ic malzeme olarak; karamel, cikolata kullandin. Istege gore; sadece pastaci kremasi, disi icin cikolatali pastaci kremasi kullandim. Straforun uzerine yapiskanli kagit kullandim ama baska seceneklere acigim. Bu konuda yorumlarinizi bekliyorum :)

  Aldigim yorumlardan cok mutlu oldum. Hatta Nigar anneanne benim icin pasta yapicakmis. Pastadaki yapraklari ise saklayacagini soyleyerek dikkatlice cantasina koymus. Gulen yuzleri gormek cok hos gercekten. 

   Diger pastalarda gorusmek uzere..

  Siparis ve bilgi icin; facebook adresimden veya makbusunevi@gmail.com a mesaj atabilirsiniz. 

Sevgiler

Hiç yorum yok: