Bu Blogda Ara

30 Mart 2015

Doğumgünü Pastası: Lego


DOĞUMGÜNÜ PASTASI



Herkese merhabalar,

Öncelikle herkese güzel bir Pazartesi diliyorum. Dilerim bugün gibi cıvıl cıvıl, renkli, sıcak bir hafta geçirirsiniz. Blog içeriğinde değişiklikler yaparken; birçok sipariş pastam hakkında yazı yazmadığımı gördüm. Her konuda yazılar yazmaya çalışıyorum ama önceliğim sipariş pastalar, kurabiyeler ve sanat. Dolayısı ile yazmadığım pastalarımı yazmaya çalışacağım.

Severek yaptığım pastalardan biri; Lego Pastası. 5 yaşına giren Rüzgar'ın pastasında sevdiğini bir oyuncak yapılması rica edildi. Annesi özel olarak Lego tişörtü aldığını ve pasta da bu şekilde olursa, Rüzgar'ın çok hoşuna gideceğini söyledi. Pasta hakkında bilgiler;


  • İçerik olarak vanilyalı pandispanya
  • Çikolatayı seven Rüzgar için bol ganaj (başka malzeme yok)
  • Dışını ganaj ile kaplayıp; yeşil şeker hamuru ile kapladım. (İnce şeker hamuru ile kapladım.)
  • Birçok Lego pastalarını araştırdım. Her zaman küçük bile olsa bir farklılık yaratmak isterim. Stadyum şeklinde bir pastaya rastlamadım.
  • Üzerine Lego markasını değiştirip, Rüzgar yazdım. Yanlarına değişik legolar koydum. Stadyum şeklinde koltuk yapıp, üzerine lego insanlar yaptım.
  • Her şey el yapımıdır. Kullanılan malzemeler taze, günlük yapılmaktadır. Sipariş pastam eve teslim edildi. 

Hiç yorum yok: