Bu Blogda Ara

05 Nisan 2015

Ilk Diş Kurabiyeleri



Merhabalar...

  Güzel bir pazar gününden herkese merhabalar. Dilerim güzel bir gün geçirmişsinizdir. Benim için gün baya yorucu geçti. Yorucu ama güzel. Bugünkü yorgunluğumun sebebi; dans provası, birkaç hafta önce ki yorgunluğumun sebebi ise ilk diş kurabiyeleri idi. Kurabiye siparişi almak çok hoşuma gidiyor. El emeği bakımından diğer siparişlerime göre bir tık daha yoruluyorum ama sonuca baktığım zaman daha özgün ve güzel şeyler çıkarabiliyorum. Dolayısı ile stres yapsam bile kurabiye siparişleri benim için bir başka :)) 

  2 hafta önce çok tatlı bir bayandan kurabiye siparişi aldım. Bebekler her anne için çok özeldir. Özel günler ise çok önemlidir. Ilk diş, konuşma, yürüme... Bu özel günler küçük bir kutlama ile duyurulur. Bulut'un dişi çıktığı için annesi kurabiye yapmamı istedi. Benim elime ve emeğime güvendiği için (teşekkür ederim<3) her şeyi bana bıraktı. Kurabiyelerimin içeriği;
  • Zencefilli-Tarçınlı Kurabiyeler
  • Üzerinde ince şeker hamuru ile kaplı. Özgün olmaya çalışarak değişik figürler koydum.
  • Her bir kurabiye özel olarak paketlenip, kurdele ile bağlandı.
  • Kutuya konup, eve teslim edildi.
  Sizde özel günleriniz için ev yapımı, taze, lezzetli ürünler sipariş vermek için iletişime geçebilirsiniz. Sipariş, öneri, eleştirilerinizi bekliyorum.

  Sevgiler...

Hiç yorum yok: