Bu Blogda Ara

19 Nisan 2015

Nişan Pastası

 

   Herkese merhabalar,

   Pasta yapmaya başladığım ilk zamanlar sevgili Cansu arkadaşım nişanlanma dönemiydi ve benden pasta yapmamı istedi. Öncelikle kendisine çok teşekkür etmek isterim. Bana sonsuz güvendi, istediğim gibi yapmamı istedi. Bazen güven daha çok heyecanlandırabiliyor insanı. Şahsen benim öyle oldu. Sorumluluğum arttı ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. (çalıştık:) Bir gün öncesinden pasta ve sosunu hazırlamıştım. İki katlı istediği için 3 kere pişirmem gerekti ama değdi çünkü yumuşacık katlı bir pasta oldu. Sipariş bilgilerine gelince;
  • Nişan pastası (istek; 2 kat, çiçeklerle döşenmiş)
  • Vanilyalı kek, el yapımı çikolata sosu ve fındık & organik vişne 
  • Dallar ve çiçeklerle döşendi. Üstünde çiftin ismi ve nişan tarihi yazıldı.
  • Pembe kutu ile kutulandıktan sonra eve teslim edildi. 
  Evine teslim ettiğim sırada Cansu ve arkadaşları daha ilk görüntüsünden çok hoşlandılar. Beklendiğinden çok daha güzel olduğunu söyleyince sevindim. Fakat arkadaşının bana özel olarak attığı mesajdan daha çok mutlu oldum. Bugüne kadar pasta yemekten hoşlanmadığını ama benim yaptığım pastadan büyük bir dilimi sonuna kadar yediğini söyledi. İlk heyecan, deneyimimim olumlu olarak sonuçlandı. 

  Sipariş ve bilgi almak isterseniz iletişime geçebilirsiniz. Facebook ve instagram hesaplarıma bakarak daha çok bilgi edinebilirsiniz. 

  Sevgiler...<3

 CEREN BARAN

Hiç yorum yok: