Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2015

1 Yaş Kurabiyeleri




  Herkese merhabalar,

  Yoğun bir hafta ve dans gösterimizden sonra geçen hafta yaptığım kurabiyeler hakkında yazımı yazabilirim artık :) 

  Bulut'un bir yaş kurabiyeleri için neler yapabileceğimi düşünmeye başladığım zaman ilk aklıma gelen balon şekli oldu. Uzun zamandır kurabiyelerin üstünde değişik şekillerde balon şekli görüyorum, bundan dolayı denemek istedim. Ben BULUT yazarak bir balon yaptım. Çoğunlukla bu kalıbı kullanmak hoşuma gitti.

  Mesajlı kurabiyelerimde yaptığım kişi hakkında bir şeyler yazmayı sevdiğim için birkaç bilgilendirme sonucunda; Bulutçuk, 1 mi oldu ne zaman? gibi yazılar yazdım. (En beğenileni onlar olmuş :))

  Diğerlerini ise kendi isteğime göre (bana bu konuda güvendikleri için ayrıca teşekkür ederim.) dizayn yaptım. Renk olarak turkuaz,turuncu,beyaz,açık yeşil kullandım. Dilerim Bulut bebeğin hayatı rengarenk ve güzel geçer. 

  Fotoraf paketlenmeden önce çekilmiş hali. Fotoraftan hemen sonra paketledim, mavi-beyaz kurdele ile bağladım ve cici bir kutunun içerisine koyarak, teslim ettim. Bu arada kurabiyeler; şeker kurabiye ve yumuşak (isteğe göre kurabiye tadı ve pişme derecesi değişebilir.)

  İster doğumgünü, ister başka bir özel gününüz için kurabiye siparişi verebilirsiniz. 

  Not: Kurabiyeleri kurabiye ağacı veya puset ile sunum yapabilirsiniz. (Renk ve boyut seçenekleri mevcuttur.)

  

Hiç yorum yok: