Bu Blogda Ara

15 Mayıs 2015

Çiçek Motifli Kanaviçe 1


   Herkese merhabalar,

   Uzun zamandan beri kanaviçe yapmayı, tasarlamayı çok seviyorum. Sanırsam ellerimle bir şey yapmayı seviyorum. Renklerle oynamayı, bir şeyle tasarlamayı.. Huzur buluyorum. Normalde yaptığım kanaviçeleri saklıyordum ta ki istek gelene kadar. Bir siparişimden sonra ''Neden satmıyorsun?'' sorularıyla karşılaştım ve elimde var olan tertemiz kanaviçelerimi satmaya karar verdim.

  Satmamın nedeni ise; başka kanaviçeler yaparak elimi geliştirebilmek. Çünkü çok ucuz bir maliyeti yok kanaviçenin. Boyut ve ipliğin kalitesine göre fiyatlandırma artabiliyor. Bende en renkli ve güzel iplikleri kullanmayı sevdiğim için kanaviçenin maliyeti artıyor. Dolayısı ile fiyatlandırma yaparken; üzerine çok az kar koyuyorum. İplik, çerçeve ve boyuta göre fiyatlandırma yapıyorum. Dilerim sever, beğenir, satın alırsınız ve ben daha güzellerini yaparım :)

   Sevgiler...

 Özellikler:

  • Adı: Cicek motifi Kanavice - Çerçeveli
  • Boyut: 20x20
  • Renk: 10-15 Renk
  • Yapım: Fransa
  • Fiyat: 85 lira (kargo bedava)

Hiç yorum yok: