Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2015

Rulo Kat Doğumgünü Pastası


  Herkese merhabalar,

  Şeker hamursuz pasta yerine geçen en güzel pastalardan biri; Kitkat pasta. Kaç kere yazdım bilmiyorum ama yazmaya devam edeceğim sanırsam :) Bu pastayı tercih ederseniz; hem tad bakımından hem görüntü bakımından sizi doyuracak, emin olabilirsiniz. Bu sefer Kalkedon Dans için yaptım kit kat pastamdan. Fakat biraz daha değiştirerek. Sipariş alırken; siparişi veren eğer beni tanıyorsa, içeriği bana bırakıyor olması beni çok mutlu ediyor. ''Sen istediğini yapabilirsin. Sana güveniyorum'' cümlesi duymak heyecan verici tabi bir o kadar da sorumluluk yüklüyor üstüme. Daha bir özenle yapmaya çalışıyorum. Sonuç olarak sipariş benim isteğime göre tasarlandı, süslendi İçerik hakkında detaylara gelince;

  • Dışarısında kalın Rulo Kat kullandım. 
  • Kakaolu yumuşak ve kakaolu pasta sosu yaptım. (Dışında ki Rulo Katlar şekerli olduğu için keki ve sosunu az şekerli yaptım)
  • Çikolata ile çilek uyumu çok sevdiğim için içerisine bol bol çilek ve çikolata koydum. (İçerik kısmı benim için dış görüntüsünden bir tık daha önemli.)
  • Üzerinde kek, rulo kat kırıntıları, damla çikolata ve çilek var. 
  • İsteğe göre ''Kalkedon'' yazıldı. (Renkler Kalkedon'un renkleri: Turkuaz ve turuncu)
  • Dışında beyaz kurdele ve taban altlığı ile sipariş teslim edildi. 




Hiç yorum yok: