Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2015

Sirk Temalı 1 Yaş Pastası





   Herkese merhabalar,

   Yoğun, stresli ama güzel bir günün sonuna geldik. 2 katlı pasta daha önce yapmıştım fakat bu sefer hem kek içeriğimi değiştirmiştim hem de görüntü bakımından ilerleme kaydettiğimi gösterebilmem için tam zamanıydı. İçeriği değiştirdim çünkü keskin kenar pasta yapabilmek için yoğun kakaolu-nemli kek yapmak gerekiyor. Birkaç gün önce denememde başarılı olduğum için bugünde aynı tarifi uyguladım. Fakat hala üzerinde çalışıyorum. Diğer heyecanım ise modelleme konusu. Kendimi bu konuda tek başıma eğitmeye çalışıyorum. Eğitime gitmek isterim ama maalesef çok pahalı ve şuan gidebileceğimi düşünmüyorum :) Bende izleyerek, bakarak kendimi geliştiriyorum. Gelen eleştiriler olumlu yöndeydi. 

  Pastam hakkında bilgilendirmeye gelince; 
  • Yoğun kakaolu-nemli bir kek yaptım. 
  • İçerisinde gerçek çikolatalı pastacı kreması ve vişne var. Bana gelen siparişler hem vişne-çikolata. Bende bu ikiliye bayılıyorum dolayısı ile severek yapıyorum. 
  • Dışında kullandığım renkler: koyu yeşil, kırmızı, turuncu, sarı, turkuaz, açık yeşil.
  • Hayvanlar: Fok, fil, aslan, maymun (Bulut'un abisinin kararı ile:)

  Bir pasta serüvenim daha bitti. Dilerim diğer pastalarıma. Pasta sırsında bana yardım eden; Yiğit ve anneciğime çok teşekkürler. :) 

  Sorularınız ve siparişleriniz için iletişime geçebilirsiniz. (instagram: cerenbaran89 / makbusunevi@gmail.com / Makbus'un Evi facebook)

 Güzel bir haftasonu geçirmeniz dileği ile..


Hiç yorum yok: