Bu Blogda Ara

18 Mayıs 2015

Yılbaşı Kurabiyeleri


   Herkese merhabalar,

   Gene dosyaya konmuş ama bir türlü resmi konulamamış ürünlerimden biri. Yılbaşı zamanı kurabiye yapmak çok hoşuma gidiyor nedense. Hele yılbaşı filmleri izlemek.. Bazı filmleri dosyalayıp, zamanı gelene kadar bekletiyorum. (Animasyonlar dahil :) İçimde bu kadar heyecan olduğu için heyecanım kurabiyelerime de yansıyor olsa gerek her biri için tek tek uğraşmaya çalışıyorum.

   Kurabiye yaparken özgün ve değişik olmaya çalışırım her zaman. Esinlendiğim, beğendiğim, değiştirdiğim kurabiyeler var ama genellikle kendi hayal gücüme göre hareket ederim. Bazen tesadüfen aynı tasarımı bulurken, bazen bulamıyorum. Sonuç olarak her bu işi yapan pastacılar gibi bende elimden geldiğince emek veriyorum. 

   Yılbaşı denildiği zaman şüphesiz akla ''Ginger Bread Cookies'' gelir. Zencefil, tarçın ve pekmezden oluşan kurabiyeler hem lezzetli hem de yumuşacık olur. Yılbaşı kurabiyelerimde ginger bread kullanıyorum. Bunların dışında da kullanabiliyorum tabi isteğe göre. Siparişlerim; tada, görsele, uzaklığı göre değişiyor. 

  Siz de kına, nişan, söz, baby shower, ilk yaş, doğum, doğumgünü, askerlik, bekarlığa veda.. gibi özel günleriniz için sipariş vermek isterseniz iletişime geçebilirsiniz. 

* instagram: cerenbaran89
* mail: cerenbrn@gmail.com / makbusunevi@gmail.com
* Diğer siparişlerimi ; siparişlerim kategorisinden inceleyebilirsiniz.

   Sevgiler...

Hiç yorum yok: