Bu Blogda Ara

22 Haziran 2015

Bekarlığa Veda Kurabiyeleri



   Herkese merhabalar,

   Rengarenk bir resim, rengarenk kurabiyeler... :) Severek yaptığım bir sipariş oldu. İlk tema geldiğinde çok sevindim çünkü farklı temalar yapmayı çok seviyorum. Fakat örnek resim gelince hem şaşırdım hem sevindim. İsteğe göre yapılan kurabiyelerim, örnek resminden çok farklı oldu. Birkaç renk üzerinde çalışmamı isteyen Hande hanıma süpriz yaparak rengaren yaptım. Resmini görünce inanamadı ve çok sevindi, teşekkür etti. Asıl ben teşekkür ederim. 

  Kurabiye siparişimin detaylarına gelince;
  • 20 - 25 adet bekarlığa veda kurabiyesi
  • Şeker kurabiye ve süsleme
  • Her kurabiye rengarenk süslendikten sonra paketlendi ve kutulandı.
  • Adresten teslim alındığı için yol ücreti alınmadı. 

    Sevgiler..

  İletişim: maksubunevi (instagram) / makbusunevi@gmail.com / twitter-pinterest-facebook adreslerimi de ziyaret edebilirsiniz. 


Hiç yorum yok: