Bu Blogda Ara

17 Haziran 2015

Doğumgünü Kurabiyeleri



   Herkese merhabalar,


  Doğum günü kurabiyelerim gittikçe renklenmeye başlıyor. Sipariş verilirken; birkaç istek dışında dizayn  bana bırakıldığı  zaman kendimi çocuk gibi hissediyor ve elimden geldiğince renkli&özgün yapmaya çalışıyorum. Bu sefer verilen sipariş doğum günü temalıydı. İstek sadece: Almanca ''iyi ki doğdun'' ve ''Bremen Connection'' yazılmasıydı. 

  Birkaç örnek yaptıktan sonra diğerlerini benzer şekilde farklı renklerde yaptığım için özgün olanların resmini çekip, yayınlamak istedim. Gene isteğe göre sade şeker kurabiye yaptım. Renkli şeker hamurları kullanarak süslemeler yapıp, ambalajladım ve teslim ettim. Aldığım yorumlar doğrultusunda da bu şekilde yapmaya devam edicem. Renkli, özgün, özel mesajlar barındıran kurabiyeler.

  Her türlü özel gününüz için kurabiye siparişi verebilirsiniz. Kurabiyelerin tadı, içeriği, şeklini siz belirleyerek hayalinizde ki kurabiyeyi dizayn edebilirsiniz. Daha fazla seçenek ve sorularını için iletişime geçebilirsiniz.

- Makbusunevi@gmail.com / cerenbrn@gmail.com
- instagram: makbusunevi
- facebook. Makbuş'un Evi

 Sevgiler...

Hiç yorum yok: