Bu Blogda Ara

04 Haziran 2015

Şeker Hamursuz Doğumgünü Pastası


  Herkese merhabalar,

 Yaptığım pastalar arasında en sevdiklerimden biri; Red Velvet Kek. Türkiye'de kadife kek olarak biliniyor. İçerisine kırmızı gıda boyası konularak yapılan hafif kakaolu bir kek. Öyle kolay göründüğüne bakınmayın. Kırmızı rengi tutturabilmek için kakao-sirke ayarlamasını iyi yapmak gerekiyor. Fakat bu sefer ben gıda boya kullanmadan doğal yöntemlerle kırmızı rengini elde ettim. Daha güzel ve lezzetli oldu. 

  Şeker hamursuz pasta yapıyor musunuz? sorusu bir kaç defa gelmişti ama elimde sipariş olarak bir örnek yoktu. Tesadüfen gelen tanıdığımın bir pasta siparişi ile elimden gelenin en iyisi için çalışmaya başladım. Deminde dediğim gibi rengini doğal yollarla elde ettim. İçeriğinde labne ile karışık hafif ekşi-tatlı bir sos var. Tercihe göre damla çikolata ve vişne koydum. Aldığım yorumlardan doğrultusunda; bu şekilde devam edicem :) Tabi bu bir seçenek. Dışı sos, içi, malzemeleri.. her türlü seçenek ve istek olabilir. 

  Sipariş, soru ve sorularınız için iletişime geçebilirsiniz. 
  cerenbrn@gmail.com / instagram: cerenbaran89 / facebook: Makbuş'un Evi 

  

Hiç yorum yok: