Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2015

Doğumgünü Kurabiyeleri



  Herkese merhabalar,

  Denemediğim temalar kullanmayı, özgün kurabiyeler yapmayı çok seviyorum. Bu sefer ki siparişim; canım yengemden geldi. Yengem; müdürü için bir pasta almak yerine daha anlamlı ve şık görünsün diye kurabiye şiparişi vermek istedi. O zaman farkettim ki; değişik ve akıllıca bir seçim. Pastanın da yeri bir başka tabi ama insan üzerinde özel mesajlı kurabiyeleri görünce daha sevinir bana göre ki aldığım yorumlara göre öyle olmuş. 

  ''Bayman'' şirketinin müdürü Uygur Bey ve orada çalışan Ramazan bey için mesajlı kurabiyeler hazırladım. Şeker kurabiye olarak hazırladım ve kendime göre süsledim. Bu aralar mesajlı kurabiye yazmayı sevdiğim için aklıma gelen her yazıyı yazmaya çalıştım. Şirketine özel bir nazar boncuğuda yapmayı ihmal etmedim :) 

  Bana bu siparişi veren yengeme çok teşekkür ederim. Her zaman bana destek oluyor, büyümem için elinden geleni yapıyor. Çok teşekkür ediyorum.

  Daha fazla seçenek için siparişlerim kısmından tema ve şekillere göz gezdirebilirsiniz. Her türlü sorunuz, siparişleriniz içi iletişime geçebilirsiniz.

-makbusunevi@gmail.com / cerenbrn@gmail.com 
-instagram: makbusunevi
-facebook: Makbuş'un Evi

  Sevgiler...

Hiç yorum yok: