Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2015

Doğumgünü Pastası: Kitkat Pasta



  Rengarenk bir günden herkese merhabalar,

  Öncelikle geçmiş bayramınız kutlu olsun. Kısa bir tatilin ardından evime dönmekten dolayı mutluyu. Gitmeden önce yaptığım pastayı ancak şimdi yayınlayabiliyorum. Yazmak için sabırsızlanıyordum çünkü yaparken çok eğlendim. Eğlenmemin nedenlerinden biri; siparişi veren sevimli genç bir kızın bana verdiği tatlı enerji. İkincisi ise sadece renkli olmasını istemesi. Bunu fırsat bilen ben, içimdeki çocuğu çıkartmak üzere mutfağa girdim. Kekimin içinde bulunan kakao ile yeni pişirdiğim sosun kokusunun birleşerek burnuma gelmesi motivasyonumu daha da arttırdı. Bu arada mutfağa girdiğinizde sevdiğiniz müzikleri dinlemeniz motivasyonunuzu daha da artıracaktır. 

  Pastanın son dokunuşları sırasında anneminde bana eşlik etmesi ile pastam düşündüğümden de fazla renklenmeye başladı. Meğersem onunda içerisinde çıkarılmayı bekleyen bir çocuk varmış. :) Daha fazla renk ve süsleme yapacaktık ama abartmamak için kendimizi sınırlamak durumunda kaldık, hatta bazı süslemeleri çıkardık :( Sonuç olarak; renkli, pozitif enerji yüklü ve lezzetli (dilerim) bir pasta yaptık. Aldığım yorumlar beni her zaman ki gibi sevindirdi. Diğer pastalarımın başına... :) 

  İyiki Doğdun Zeynep & Ece

  İçerik Konusunda;
  • Kakaolu taze kek içirisinde çikolatalı sos 
  • İç malzemesi; böğürtlen
  • Dışı kitkat ile kaplı 
  • İsteğe göre; pasta üzerine isim yazılı şeker hamuru, pembe kurdele, bonibon ve kelebekler koyuldu. 
  • Paketine dikkatlice koyulup, adrese teslim edildi. 






Hiç yorum yok: