Bu Blogda Ara

05 Temmuz 2015

Şeker Hamuru Modelleme

  Herkese merhabalar,

  Bugün bütün gün oturup şeker hamuru modelleme yöntemi üzerinde çalıştık. Birçok araştırmam oldu bu konuda. Şuana kadar dış görüntüsünden çok içi malzemesine önem verdim. Hep böyle olmaya da devam edecek. Fakat 3 boyutlu pastalar çok isteniyor. Bu yüzden ben ve annem insan figürü üzerine çalıştık. Bu bizim ilk deneyimimiz. Kendi kendimizi aşarak daha güzellerini yapacağız elbet. Bu konuda eğitim almak istiyorum fakat malesef çok pahalı. İlk denememize göre kötü sayılmayız bence :)

  Şunu belirtmek isterim ki; resimde göründüğü kadar detaylı bir insan figürü üzerinde devam etmeyeceğim. Daha çok vücut ve hafif bir yüz yapmak istiyorum. Bazı çalışmalarımda var. Siparişe göre bunlar şekillenebilir. Hayvan ve diğer motiflerde örneklerim var. Nedense onları yapmayı daha çok seviyorum. 

  Her türlü sipariş ve sorularınız için iletişime geçebilirsiniz. 

  Sevgiler...

 İletişim: makbusunevi (instagram) / facebook-twitter-pinterest / makbusunevi@gmail.com

Hiç yorum yok: