Bu Blogda Ara

06 Ağustos 2015

Lacoste Doğumgünü Pastası


   Herkese merhabalar,

  Gelen siparişlerin farklılığına, yaratılığına hayranım. Hep değişik istekler geliyor ve istekleri nasıl güzel hale getirebilirim diye düşünmek beni mutlu ediyor. Dina hanım buna benzer ama farklı bir tişört pasta istediğinde kendime göre farklı bir öneri getirdim. Aslında bu pasta yapılmış. Fakat ne kadar tıpa tıp yapmaya çalışırsanız çalışın küçücük bile farklılık gösterebilir. Bana gelen sorulardan birisi de bu oluyor ''Aynısını yapabilir misiniz?''. Benim de yanıtım benzer oluyor ''Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırım fakat kendi imzam ile.'' Dolayısı ile burada da kendime göre bir şeyler yapmaya çalıştım. Ama güzel ama kötü.. Aldığım tepkilere göre ilk bakanlar gerçek bir tişört sanıp, gösteren kişilere ''Güle güle giy'' diyorlarmış. Pasta olduğuna ikinci, üçüncü bakışlarında farkediyorlarmış. Amacıma ulaşmamın tatlı mutluluğunu yaşadım, bunları duyduktan sonra.

   Lacoste pastamın detaylarına gelecek olursak;

  • Çikolatayı sevmedikleri için dışı sade bir kek
  • İçerisinde kakaolu krema
  • Üstüne muz, böğürtlen, ceviz
  • Dışı gerçek çikolata ile kaplı
  • Üzerinde yaka, lacoste amblemleri, yazı ve etiket mevcut.
  • İsteğe ve gerçeğe uygun olması bakımından; kutu içerisine yeşil kağıt serildi. 

  Dina hanımın pozitifliği, sevecenliği sayesinde sorunsuz bir pasta oldu. Süpriz yapmaya götürdüğümde arkadaşının sevincini görmekten gurur duydum. Dina hanımın söyledikleri sözlerden ise daha daha gurur duydum. Çok teşekkür ediyorum.

 Blog: makbusunevi@blogspot.com.tr (Siparişlerim)
 İnstagram: mabksunevi
 Facebook: Makbuş'un Evi
 Telefon: Özelden isteyiniz. 

  Sevgiler...

Hiç yorum yok: