Bu Blogda Ara

17 Eylül 2015

Renkli Sokak



   Herkese merhabalar,

   Yaz ile birlikte sıcaklar başladı. Bu demek oluyor ki kendimize daha fazla dikkat edeceğiz. Güneş cildimi için iyi olmasına rağmen dışarı çıkarken koruma faktörünüzü sürmeden dışarı çıkmayın. Yaz ve tatil geldiğine göre kanaviçelerime geri dönebilirim. Rengarenk, küçüklü-büyüklü tablolar yapmayı seviyorum. Resimde yaptığım kanaviçem şu ana kadar en büyük olan. Daha büyüğü de var ama daha yapmadım.

   Birkaç sene önce yaptığım bu renkli kanaviçemi satışa sunuyorum. Torbasında özenle sakladım, ipliklerinde hiç bir hasar olmadı. Çerçeve isteğe göre değişebileceği için çerçeve yapmadım dolayısı ile  istediğiniz şekilde çerçeve yapabilirsiniz. İster oturma odası, iste salon... Duvarınızda renkli ve el emeği bir tablo isterseniz satın alabilirsiniz. Bunun dışında isteğe göre başka kanaviçeler de sipariş verilebilir. Daha detaylı bilgi almak için iletişime geçebilirsiniz. 

   Kanaviçe hakkında bilgi;
  • Adı: Cafe
  • Boyut: 45x60 
  • Renk: 24 Renk
  • Marka: Royal Paris
  • Yapım Yeri: Fransa
  • Fiyat: 150 Lira (kargo bedava)

  Mail: makbusunevi@gmail.com
  İnstagram: makbusunevi
  Pinterest - Twitter- Facebook : Makbuş'un Evi



Hiç yorum yok: