Bu Blogda Ara

14 Eylül 2015

Yeni Doğan Kurabiyeleri

                                    

  Herkese merhabalar, 

  Yeni doğan bir bebek kadar heyecan verici bir şey az olsa gerek. Doğum demek, başlangıç demek. Umut, sevinç, şaşırma, ne yapacağını bilmemek, yorgunluk ama bir o kadar heyecan demek. Bir bebeğim yok ama bir kaç kere doğuma şahit olduğum için bunları söyleyebiliyorum. Sadece gözlem ile bu şekilde hissediyorsam; doğum anımı düşünemiyorum :)) Bir çok anne de o anın büyüsünü unutamaz. Doğum, kadınlara verilen özel bir hediye olsa gerek. 

  Böyle güzel bir an için anne adayları / yeni anneler kurabiye siparişi vererek masalarını renklendirmek istiyor. Yaparken çok zevk alıyorum. Şu zamanda kadar hiç kız kurabiye yapamadım. Olsun :) Erkek bebekler içinde yapmak güzel. Bu sefer yaptığım kurabiyelere renk vermek istedim ve boyutlarda değişiklik yaptım.

  • Kurabiye çeşidi: Şeker kurabiye (Başka seçenekler de mevcuttur.)
  • Renk olarak turkuaz, turuncu, beyaz, koyu mavi renkleri kullandım. 
  • Kurabiye boyutları ve şekilleri değişiklik göstermektedir. 
  • Fiyatlandırma; kurabiye boyutuna göre değişmektedir.
  • Yapılan, süslenen kurabiyeler teker teker poşetin içerisine konup, kurdele ile bağlanır. Kutu da teslim edilir. 
  Daha fazla seçenek, sipariş ve her türlü sorunuz için iletişime geçebilirsiniz. 
- makbusunevi@gmail.com
-instagram: cerenbaran89
-facebook: Makbuş'un Evi

  Sevgiler...

Hiç yorum yok: