Bu Blogda Ara

26 Ekim 2015

Veda Kurabiyeleri


   Herkese merhabalar,

   Uzun ve kısa, uzak veya yakın, iyi veya kötü...veda etmek her zaman çok zor gelir insana. Yolculuk etmeyi seven bir insan olmama rağmen yolcu uğurlamayı ve alıştığım ortamdan uzaklaşmayı sevmen. Biliyorum bu bir çelişki :) fakat eski zamana göre bu huyum biraz daha köreldi. Şimdi daha rahatım.. Gelelim kurabiyelerimin hikayesine...

   En iyi arkadaşımın arkadaşı Dirk kardeşim, stajını yapmak üzere Bremen'e geri dönme kararı aldı. Hepimiz için üzücü bir haber ama onun için güzel bir başlangıç olacak. Bunun duymak insanı biraz olsun rahatlatıyor. Son gününde ona özel yapılan yemeğe gitmeden önce küçük bir süpriz yapmak istedim. Bir gün öncesinden kurabiye yaparak kendimce süsledim, paketledim. Gördükten sonra çok sevindi ve yemeyeceğini, saklayacağını söyledi. Bende bunu duyduğuma sevindim tabi :)

   Kurabiye yapmayı seviyorum çünkü bir şey söylemenin en tatlı hali. Bebek, doğum, sevgi, yıldönümü.. her konuda söylenecek ve süslenecek bir şeyler bulabiliyor insan kurabiye modellemesinde. Dolayısı ile bir şey sipariş verecek olursanız ilk kurabiyeyi düşünmenizi öneririm.

  • Kurabiyeler pekmezli ve tarçınlı 
  • Üzerinde incecik şeker hamuru var. (Daha fazlası fazla şekerli oluyor diye ince kullanmayı tercih ediyorum.)
  • Kendime göre paketedim. Sarı ve kırmızı kurdeleler ile bağladım.
  • Size isteğinize göre süsleyip, paketletebilirsiniz.
  • Kurabiye fiyatları boyutlarına göre değişmektedir.
      Bilgi ve sipariş için; makbusunevi@gmail.com / insta: makbusunevi


    Sevgiler...

Hiç yorum yok: