Bu Blogda Ara

07 Aralık 2015

1000. Gün Pastası




   Herkese merhabalar,

   Uzun zaman oldu yazmayalı. Aslında taslaklaın içerisinde kendi kendine yazılmayı bekleyen şirin yazılarım var ama ben bir türlü yazmaya vakit bulamıyorum. Elimden geldiğince her gün veya iki günde bir yazmaya çalışıyorum ama anca bu kadar oluyor :) Özür dilerim ...

   Pastama gelince; internetten tesadüfen beni bulan cici bir bayan sayesinde yaptım bu pastayı. Hiçbir şekilde beni tanımamasına rağmen hissettiklerinden ve fotoraflardan dolayı benim yapmamı istemiş, iyi ki de istemiş. 1000. günlerini ilk tanışma anına geri dönerek kutlamak isteyince bana da bunu gerçekleştirmek kaldı. 
  • Pasta kakaolu kek, içerisinde ise sade krema var.
  • Malzeme olarak en sevilen ikiliden birini seçti; vişne ve çikolata (iç fotoları koymamın sebebi ne kadar koyduğumu yakından görebilmeniz için. Fazla malzeme kullanmayı seviyorum ne yapyım:)
  • Dışı sadece ve anlamıydı. Herşey güzel geçti ve teslimat sorunsuz bir şekilde yapıldı. Aldığım yorumlar bütün yorgunluğumu aldı. 

  Eğer sipariş vermek isterseniz, iletişime geçebilirsiniz.
  makbusunevi@gmail.com / cerenbrn@gmail.com / instagram: makbusunevi

Hiç yorum yok: