Bu Blogda Ara

16 Aralık 2015

Dolar Doğum Günü Pastası


  
   Herkese merhabalar,

   Evvel zaman içinde bir pastacı kız varmış. Kız bir gün bir sipariş almış ve heyecanla yapmaya başlamış... :) Eylül ayının siparişini yeni yazınca hikayeye çevimek istedim çünkü yazmadığımı daha yeni farkettim. Ne zaman geldik Aralık ayına ki Eylül ayının yazısını yazmamışım. Daha dün gibi her şey. 

  Pastama gelince işe girdiğim ilk zaman aldığım bir sipariş olduğu için heyecanlı ve bir o kadar stresliydi benim için. Bir yandan alışma dönemim diğer yandan pasta işinden zevk almam. Zor ama bir o kadar güzel. Ben daha çok sonuç kısmını sevenlerdenim. Yaparken o kadar kendimi kaptırıyorum ki ancak resimlere bakınca ne yaptığımı tam anlamıyla görüyorum. En güzeli olması için ise elimden geleni yapıyorum. Bu pastada onlardan biriydi.

   İstenilen 10 kişilik pasta oldu 15 kişilik pasta. :) Sadece para şeklinde olması lazımdı ama benim güzel ailem sayesinde küçük pasta bu hale geldi. Daha fazla süsledik, güzelleştirmeye çalıştık. Bu büyük bir risk çünkü beğenilmeyebilir fakat aldığım güzel yorumdan dolayı mutlu olduk. Dediğim gibi kendimi(zi) kaptırınca yukarı fotorafta ki gibi bir sonuç çıkabiliyor. 

   Bilgilendirmeye gelince;
  • Kakaolu kek
  • Kakaolu pastacı kreması
  • Bol muz ve çikolata

   Akşam akşam iştah açmak istememiştim ama yapacak bir şey yok :)

  Bilgi ve sipariş için iletişime geçebilirsiniz. 

   İyi akşamlar dilerim.. <3


Hiç yorum yok: