Bu Blogda Ara

03 Ocak 2016

Avukat Kurabiyeler


   Herkese merhabalar,

   Bugün tatilin son günü, malesef. Sabah bunun için üzülüyordum fakat sonradan üzülmemem gerektiğini anladım. Her şeyin tadına sonuna kadar varmak lazım bence. Evet bitti ama güzel bir dinleme zamanı oldu. Enerji topladım, düşündüm, araştırmalar yaptım.. Yani böyle bir zaman olmayadabilirdi ama oldu. Bunu düşünerek sabahımdan sonra zamanımı daha da enerji toplayarak geçirmeye karar verdim. 

   Enerjimin çoğunu bu güzel kurabiyelere verdim. Beni instagram hesabımdan bulan sevgili Fatma hanımın cici avukat kurabiyeleri. Sıkışık zamanım olmasına rağmen birçok araştırma sonucunda beni bulduğunu ve sadece benden istediğini söyleyince kırmak istemedim. Bana öyle güzel bir eneji yolladı ki, yaparken hiç yorulmadım. Tam tersine çabucak bitti. Güzel de oldu. Teslim etmeye gittiğim zaman onu  kırmadığım için çiçek hediye alması gerçekten beni şaşırttı ve çok çok mutlu etti. Asıl ben teşekkür ediyorum Makbuş'un Evi'ni tercih ettiği için.

* Kurabiyelerim isteğe göre şeker kurabiye olarak yapıldı.
* Üzerinde olabildiğince ince şeker hamuru koyuldu ki yenilmesi daha kolay olsun. 
* Kurabiyelerin adetleri boyutlarına göre değişiklik göstermektedir. (özel olarak sorunuz.)
* Kurabiyeler yapıldıktan sonra paketlendi, bağladın ve kutusuna konularak süslendi. Dilediğiniz yazı ve süsü tercih edebilirsiniz.

  İster hediye, ister ikram, ister kendiniz için sipariş verebileceğiniz anlamlı bir tercih, kurabiye. Soru ve siparişleriniz için iletişime geçebilirsiniz.

instagram: Makbus'un Evi
mail: makbusunevi@gmail.com / cerenbaran@gmail.com
facebook: Makbuş'un Evi

 Sevgiler...


Hiç yorum yok: