Bu Blogda Ara

31 Ocak 2016

Magnolia Bakery - Banana Puding

                                      

   Herkese merhabalar,

   NYC tatlıları denildiği zaman akla hiç süphesiz gelen yerlerden biri; Magnolia Bakery. ''Sex and The City'' dizisi ile daha da meşhur olduktan sonra herkes uğramadan edemiyor. İçeriye girdiğinizde küçük bir dükkan ile karşılaşıyorsunuz. Zaten gelen insanlar sipariş edip hemen çıkıyorlar. İçeride birçok çeşit bulabilirsiniz. Cookies, red velvet pasta, cupcake.. Ve tabi ki: Banana Puding. Sizde tavsiyem en küçük veya orta boyunu almanız. Bir kişi büyük boyunu bitiremeyebilir.

   Banana Puding bana göre fazla şekerli idi. İçerisinde bulunan kek kırıntıları (veya başka bir malzeme) eridiği için ağzına çok gelmiyordu fakat zevkle ve beğenerek yedim. Ben yaptığım zaman eti cici bebe kullanarak ufalamadan pudingin içerisine koyuyorum böylece yiyen kıtır kıtır tadı alıyor. Nişamlım benim yaptığım daha güzel olduğu söyledi. (Kibarlığından da demiş olabilir:) Birçok hamaratlı bayanlar artık banana puding yapıyor. Deneminizi tavsiye ederim. İşte tarifi;

  Malzemeler
  • 3/4 cup bardak şeker
  • 1/4 bardak un
  • 2 bardak süt
  • 3 yumurta
  • 50 kedi dili
  • 4-5 muz
  Hazırlanışı
  1. Tencerenin içine şeker, un, sütü koyarak karıştırın.
  2. Kaynamay başladığı zaman altını kapatın.
  3. Başka bir kapta 3 yumurtayı çırpın. 
  4. 1/4 pudinden yumurtaya koyup karıştırın. Yumurtalı karşımı pudinge ilave edin.
  5. 8x8'e bir kaba kedi dillerini yerleştirin.
  6. Üzerine muzları yerleştirip, puding dökün.
http://www.averiecooks.com/2014/03/old-fashioned-banana-pudding.html

 Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: