Bu Blogda Ara

24 Nisan 2016

Doğumgünü Pastası; Cheesecake Brownie



  Herkese merhabalar,

  23 Nisan deyince aklıma renkli sokaklar, çocukların söylediği şarkılar, kırmızı beyaz giymiş insanlar, bayraklarla dolu apartmanlar geliyor.. Şuanda da böyle mi diye merak ediyorum ? Bakıyorum ve bu çoşkunun devam edebildiğini görüyorum. Hiçbir şey eskisi gibi değil malesef ama ne olursa olsun Ulusal Bayramımızı kutluyoruz, seviyoruz, koruyoruz. Dilerim bu hep böyle devam eder, herşeye ve herkese rağmen...

  Bir insan 23 Nisan'da doğması ne güzel birşey :) Ayrı bir özelliği var değil mi ama ? Cuma günüm Cumartesi doğumgünü olan sevgili öğretmen arkadaşım Mustafa için ne yapabilirim diye düşünerek geçti (bir hafta öncesinden düşünmeye başladım tabi her zaman ki gibi ama karar verememiştim.) Klasik bir pasta yerine ağızda farklı bir tad bırakmak istedim, diğer tarafta süpriz de olsun istedim. Dışarıdan bakılınca pasta içerisinde başka bir tad. Dolayısı ise pasta yerine tatlı yapmaya karar verdim. Cheesecake Brownıe sevilen tatlılarım arasında olduğu için sonunda kararımı vermiştim. Alışverişimi yaptım, mutfağa geçtim, şarkımı açtım ve yapmaya başladım. Sonucu ise yukarıda... <3

Detaları;
  • Pastamın içerisinin altı yoğun çikolatalı brownie
  • Üstü kakao - vanilya karışımı Cheseecake 
  • Dışı ise ev yapımı çikolata sos ile kaplı. 
  • Azıcık ve anlamlı birkaç yazıdan sonra pastamı bitirdim. 
Sizde değişik bir tad arıyorsanız; sipariş ve bilgi için mesajlarınızı bekliyorum.

İyi ki doğdun Musta Öğretmenim ....


Hiç yorum yok: