Bu Blogda Ara

16 Nisan 2016

Dogumgunu Pastasi




   Herkese merhabalar,

  Arşivene baktığım zaman bir çok yayınlamadığım resim gördüm. Zamanım olmadığında arşivime resim ekliyordum daha sonra yazarım diye ama baya bir resim unutmuşum. Bu aralar ki yoğunluğumdan dolayı mutfağa giremediğim için arşiv fotoraflarımı paylaşmaya başlayacağım. Bununla birlikte sipariş vermek isteyenler benim hakkımda bilgi edinmiş olurlar.

   Görmüş olduğunuz cici resmim Aralık ayından kalma. Sözlümün doğumgünü için yapmıştım. Şeker hamursuz doğumgünü pastası. Dışında genellikle ganaj (bitter çikolata) kullanıyorum çünkü tercih edilen yoğun çikolata fakat bir daha ki sefere isteğe göre beyaz çikolata veya cream cheese frosting dedikleri labne ile yapılan sos da kullanabilirim. Hepsinin ayrı bir lezzeti var.

   İçerik olarak; yoğun kakaolu bir kek. İki kat arasında vanilyalı, lezzetli ve hafif bir pastacı kreması var. Sos olarak kremşanti veya tereyağ kullanmadığım için süt tadı geliyor daha çok. kremanın üzerinde muz ve oreo parçaçıkları var. Böylece sosda kullandığım az şekeri dengelemiş oluyorum. Her siparişimde farklı bir şeyler denemeyi istemem rağmen genellikle tercih edilenler; muz, çikolata, böğürtleni, vişne :)

   İster özel gün ister misafirlere ister şeker hamurlu ister şeker hamursuz isteğinize göre siparişleri alabilirim. Daha detaylı bilgi için; makbusunevi@gmail.com'a mesaj atabilirsiniz. 
   İnstagram hesabım: Makbusunevi

  Sevgiler...

Hiç yorum yok: