Bu Blogda Ara

15 Haziran 2016

Sipariş Pasta Bilgisi

                                          

   Herkese merhabalar,

   Okulda çalışmaya başladığımdan beri gelen siparişlere malesef olumsuz olarak dönüş yapıyorum. Bir tarafım dramayı çok severken diğer tarafım pastacılığı seviyor fakat ikiside zor ve zaman gerektiren işler dolayısı ile bende biraz derslerime giriyorum kalan vaktimde de pasta (sipariş almadna) veya hamur işi yaparak kendimi geliştirmeye devam ediyorum. Ama bu arada pastalarımın içeriklerini soran, merak edenler var. Bundan dolayı ara ara bilgi vermeye çalışacağım.

   Resimde görmüş olduğu tatlış pastam, en sevdiklerimdendir ayıptır söylemesi. Yoğun kakaolu  kekin içerisinde lezzetli vanilyalı krema hazırlıyorum. Tabi bunu yaparken kaliteli malzemeleri kullanıyorum. (margarin, kremşanti kullanmıyorum.) Lezzetli iki ürün birleşerek pastamı şekillendirmeye başlıyorum. Bu pastamda muz - çikolata kullanmıştım. Birbirlerini çok seven bir ikilidir; muz ve çikolata. İstenildiği taktirde bitter çikolata da kullanıyorum (biraz sağlığı arttıralım değil mi ama :))

  Pasta hakkında detaylar;
  • Yoğun kakaolu kek
  • Vanilyalı pastacı kreması
  • Muz
  • Çikolata
  • Dışı ganaj ile kaplandı.
  • Tamamı şeker hamuru istenmediği için bazı süsler yaptım şeker hamurundan.

  Bilgi için mesaj atabilirsiniz. Sevgiler.


Hiç yorum yok: