Bu Blogda Ara

13 Haziran 2016

Tavla Pasta - İyi ki Doğdun Zeki Dedeciğim

                                                       

   Herkese merhabalar, 

  Değişik pasta siparişlerimi almak ne kadar hoşlandığımı söylemiş miydim ? :) Bazen zor oluyor ama her zaman değişikliktir iyidir diyerek dün elektriler yoktu bahanesi kullanmadan ödevlerimi yaparak en iyisini bulmaya, çizmeye çalışıyorum. Fakat başka bir güzellikte yaptığım kişi; canım Zeki dedeceğim. Allah başımızdan eksik etmesin tam 90 yaşında olmuştu pastayı yaptığım gün. Tavla pastamı severek, zevkle yaptım.

  Peki tavla nereden geliyor ? Babam ile Zeki dede hergün tavla oynarlar dolayısı ile ne yapsak ? diye düşünmeden babam direk tavla yapalım dedi. Bende hemen yapmaya koyuldum. Baktım mutfağımızın kapısından bana bakan iki çift göz var. Dedim ki ''Oradan bakacağınıza içeri girin bir el atın pastacığa :)'' Hemen girdi annem ile babam. Hem sohbet ettik, hem yaptık, hem güldük. Karadenizli Zeki dedemin  90 yaşına özel mavi - bordo taşlarla döşenmiş tavla pastasını bitirdik, aşağıya götürdük. Çok mutlu oldu... Nice senelereee..

  Pastamın içeriğine gelecek olursak;
  • Vanilyalı kek
  • Çilek aromalı krema
  • Çikolata parçaları mevcuttu.
  Bilgi, sipariş için mesaj atabilir, sunumlarım için instagram hesabımı takip edebilirsiniz. (makbusunevi)

  Sevgiler...

Hiç yorum yok: