Bu Blogda Ara

29 Ağustos 2016

Lacoste Doğumgünü Pastası

                                

                               

   

  Herkese merhabalar,

  En son yaptığım Lacoste pastanın üzerinden kısa bir zaman geçtikten sonra bir tane daha Lacoste pasta istenildi. Bu pastayı yapmaktan gerçekten büyük bir zevk alıyorum. İkisi de tesadüf mavi istendi ama belki başka zaman başka tür bir Lacoste pasta yaparım. 

  Yoğun olduğum zamanlar anneciğim bana hep yardım eder. Aynı zamanda el sanatları ile uğraştığı için küçük detaylar onun işidir. Pasta yapımı sırasında işi yoksa -olsa bile bana zaman ayırır- hemen benimle birlikte masaya oturur, şikayet etmeden en iyisini yapmaya çalışır. Bu sefer teslimatı da kendisi yaptı. Sarıyer'e teslimatımız olmamasına rağmen cici siparişverenimi kıramadım çünkü tek benim yapmamı istiyormuş. Annemde teslimatı zevkli hale getirerek vapur havası almış, sahilde insanları izleyerek hem gezmiş hem iş yapmış :) Sonuç ise, sevindirici. Herkes mutlu.. Dilerim diğer siparişlerime. Beğenileriniz için çok çok teşekkürler...

  Pasta detayları;
  • 20 - 25 kişilik bir pasta
  • tamamen şeker hamuru ile kaplı ve süslü
  • İsteğe göre mavi tişört yapıldı, etiket konuldu.
  • İçerisinde kakaolu kek, kakaolu krema ve framboaz & çikolata var. 
  Daha fazla bilgi için mesaj atabilir, sunumlarım için instagram hesabımı takip edebilirsiniz.

  Sevgiler...


Hiç yorum yok: