Bu Blogda Ara

27 Kasım 2016

Ispanaklı Peynirli Kek


   Herkese merhabalar,

   Güzel Pazarlar diliyorum öncelikle herkese. Dans, kek, güzel bir kahvaltı derken sabah koymam gereken yazıyı ancak şimdi koyabiliyorum. Ama bu keki sadece kahvaltı için değil her zaman denemeli, arkadaşlarınıza veya misafirlerinize ikram etmelisiniz. Tarifin içeriğini biraz değiştirerek daha hafif yapmaya çalıştım. Örneğin; yağsız yoğurt, 1/2 su bardağı sıvı yağ ve buğday unu kullandım. Dilerseniz siz de bu şekilde küçük değişiklerle farklı bir tat katabilirsiniz. Şimdiden güzel bir hafta diliyorum.

  Sevgiler. 

Malzemeler
  • 3 tane yumurta
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı kaşar  peyniri rendesi
  • 1 tutam ıspanak yaprağı
  • 1 tane kırmızı biber
  • 2 çorba kaşığı zeytin dilimi
  • 2 çay kaşığı tuz
  • Aldığı kadar un
Hazırlanışı
  1. Yumurta, yağ, yoğurt ve tuzu bir kaseye alıp çırpalım. 
  2. İçine doğranmış ıspanak ve diğer malzemeleri koyup karıştıralım.
  3. Koyu boza kıvamındaki keki küçük dikdörtge bir tepsiye dökül ısıtılmış 170 derece fırında pişirelim.



Hiç yorum yok: