Bu Blogda Ara

09 Kasım 2016

İyi ki Doğdun Pastası



   Herkese merhabalar,

   İlkler her zaman önemlidir bemim için. Bu da ilk figür çalışmalarımdan beri. Daha öncesinde çalışmışlığım oldu ama ya tanıdıklarıma yaptım ya da kendime yapmıştım. Neylin'ciğim çevrreme dahil aslında ama gene de  iş başka arkadaşlık başka :) Her zaman ki gibi yapıldığı andan beri yorumlara kadar gözüm telefondaydı. Yorumlar nasıl olacak ? Pasta nasıl olmuş ? Beğenildi mi ? Hayal edilen gibi miydi ?

  Heyecanım iyi yönde gerçekleşti ve gelen yorumlardan çok mutlu oldum. Hatta Neylin'in eşi yaptığım figürü hala saklıyormuş :) Çok sevindim, rahatladım. Bundan sonra da küçük küçük figür çalışmalarım olacaktır ama ben daha çok pastanın diğer süslemelerini yapmayı seviyorum. Örneğin; baskılı minnie mouse (siparişlerim bölümünde). Ama siparişveren her zaman önemlidir, onlar ne derse elden elenin en iyisi yapılmaya çalışılır.

 Efendim;

  • Pastam bol kakaolu kek
  • İçerisinde vanilyalı krema
  • Muz ve vişne mevcut. 
  • Şeker hamuru ile kaplanarak süslendi ve teslim edildi.
  Pasta fiyatrları; içerik, süsleme, teslimat yerine göre değişmektedir. Dolayısı ile detaylı bir görüşmeden sonra size teklif verilecektir. Sipariş ve bilgi için; makbusunevi@gmail.com veya makbusunevi (instagram hesabım)

  Afiyetle kalın... 

Hiç yorum yok: