Bu Blogda Ara

22 Ocak 2017

Kalkedon Öğretmenler Günü


   Herkese merhabalar,

   İtiraf ediyorum; bu zamana kadar bu fotorafı sakladım herkesten :) Amacım kimseye göstermemekti ama neyse dedim :p Şaka bir yana bir türlü yayınlayamadığım fotolarımın arasında unutulmuş bu pasta resmi. Çok üzüldüğünü görerek artık yayınlama kararı verdim. Biliyorum geç kaldım ama olsun, nereden dönülürse kardır :) 

  Öğretmenler için yazılacak bir çok şey var muhakkak. Onlar bizim başımızın tacı, kıymetlilerimizi, her şeyimiz. Her öğretmen için aynı şeyi söyleyemeceğim ne yazık ki. Herkes öğretmen olamıyor, öğretmen olmak farklı bir şey. Neyse derin mevzulara girmeyelim. Bir ''oyun'' öğretmeni olarak amacım her zaman öğrencilerimin gelişimlerini sağlamak ve onlara yol göstermek. Dilerim bu işte hergün kendime güzel şeyler katabilirim. 

  Pasta detaylarımıza gelecek olursak;
  • İçerisinde bol bol çikolatalı krema kullandım.
  • Muz & Çikolata parçaları var.
  • Dışarısı gerçek bitter çikolata ile kaplı. (Neden sert? diyenlere bir açıklamada olsun)
  • Üzerinde bazı şeker hamuru ile yapılmış süslemeler var.
Her türlü siparişiniz için iletişime (makbusunevi@gmail.com) geçebilir, instagram hesabımı takip edebilirsiniz.




Hiç yorum yok: