Bu Blogda Ara

08 Şubat 2017

Harley Quinn Pasta


     Herkese merhabalar,

   Batman, Superman, Joker gibi karakterler efsaneleşmiş karakterler vardır. Bilimkurgu türünü sevmediğim için nadir olarak izlerim fakat bazı filmler var ki izlemesen olmaz. Özellikle bu aralar Marvel karakterlerinin filmlerini izliyorum. Eğer biraz ilginiz varsa kesinlikle çoğu fimlerini öneririm. Gelelim siparişimize. İlk başta duyduğum zaman anlamadım; Harley Quinn. Kim ? Hangi karakter ? Nasıl özellikleri var ?

  Harley Quinn, Bruce Timm ve Paul Dini tarafından oluşturulmuş kurgusal bir karakterdir. DC Comics'teik kötü karakterlerden biridir. Batman'in düşmanlarından biridir. Batman'in düşmanı Joker'in yardımcısıdır.

   Neden mi bu kadar ayrıntılı inceliyorum ? Çünkü pasta yapmadan önce pastamın bütün inceliklerini öğrenmeyi, araştırmayı seviyorum. Ne kadar çok pastam ile ilgili bilgi sahibi olursam o kadar çok süslemeler, incelikler, yaratıcılıklar katabilirim. Benim için ilk karakter pastam olduğu için ayrı bir yeri olucak Harley Quinn pastamın. Beklenilenden başka türlü, olumlu yönde, çıkması karşımdaki sipariş verenimi mutlu ettiği kadar beni de mutlu etti. 

  Pasta ayrıntılarına gelecek olursak;
  • Vanilyalı kek
  • Sadece krema
  • Muz ve çikolata
  • Dışı ganaj ile kaplı
  • İsteğe göre şeker hamuru
  • Kalın altık yerine ince altlık kullanılarak olabildiğince sade bir pasta yapıldı.

 Eğer bilgi almak veya sipariş vermek isterseniz;
 makbusunevi@gmail.com
 insta: makbusunevi

Hiç yorum yok: