Bu Blogda Ara

03 Mart 2017

Minion Doğumgünü Pastası


   Herkese merhabalar,

   Son zamanlarda ne kadar ünlü oldu minionlar dimi. Ama gerçekten çok sevimliler. Görüntüleri, sesleri, komiklikleri. Bir yetişkin olarak çocuklara imreniyorum. Hatta imrenmekle kalmayıp minion kalem, kitap bile alıyorum. :) İçimizdeki çocuğu öldürmemeliyiz değil mi ama ?

  Daha önce çalıştığım siparişverenimin beni arayıp gene bana sipariş vermek istemesi beni çok sevindirdi. Bu sefer güzeller güzel kızı Enise için bir pasta istedi. Minion hayranı olduğunu ve büyük bir  minion istediğini söyledi. Sipariş aşamalrını geçtikten sonra pasta yapmına geçtim. Günler öncesinden hazırlamaya başladığım pastamın son hali bu. Yaparken çok eğlendim. :) Dilerim başka minionlarıma...

  İçerik;
  • Kakaolu kek yapıldı.
  • Vanilya pastacı kreması hazırlandı.
  • Krema üzerine çikolata ve muz koyuldu.
  • istenilen görsellere göre süslendirilmesi yapıldı.
  • Ürünlerim hiçbir katkı maddesi içermemektedir.


Her türlü sipariş ve sorunuz için;
* makbusunevi@gmail.com
* insta: makbusunevi
   

Hiç yorum yok: